РеєстраціяВхід

Меню сайту

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ

Вхід на сайт

Пошук

Календар

Погода
Ананьев (г.)

Урядові сайти


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Головна » 2015 » Листопад » 13 » Відкрите заняття з дисципліни: «Бухгалтерський облік» на тему: «Облік процесу постачання»
09:19
Відкрите заняття з дисципліни: «Бухгалтерський облік» на тему: «Облік процесу постачання»

Лекція у коледжі - одна з провідних форм навчального процесу й одночасно метод навчання й виховання. Одним із численних її різновидів є активна лекція, сутність якої може визначатися по-різному: засвоєння нової інформації шляхом «відкриття», подання нової інформації через обговорення проблемних питань, розгляд навчальної теми з демонстрацією виробничої ситуації. Саме під час останьої викладач не подає знання в готовому вигляді, а доводить студентам виробничу ситуацію, пробуджуючи в них бажання знайти засоби її вирішення. Процес осмислення матеріалу відбувається у співпраці й діалозі викладача зі студентами, що стимулює їх до активної пізнавальної діяльності. З цією метою 12 листопада 2015 року викладач Ситник С.Г. провела відкрите заняття з дисципліни «Бухгалтерський облік» в групі 23 за темою «Облік процесу постачання». Викладач, використовуючи мультимедійні засоби, ознайомила студентів з виробничою ситуацією з придбання ТОВ «Іскра-Юг» у ПП «Греча» дизельного палива.

Під час викладу матеріалу, підтримуючи тісний зв'язок з аудиторією, була визначена кореспонденція рахунків з кожної запропонованої господарської операції, за допомогою студентів записи були рознесені на синтетичному рахунку 20 «Виробничі запаси» та на його аналітичних рахунках, були визначені транспортно-заготівельні витрати, частина яких була розподілена на використане у виробництві паливо, а також була визначена фактична собівартість одиниці палива.

Використання виробничої ситуації під час активної лекції корисне для студентів за двох умов: виробнича ситуація близька студентам за змістом, містить в собі особистісний інтерес для студента і вони відчувають, що її розв'язання після подолання певних труднощів їм посильне. Таким чином- активна лекція має  дві сторони: мотиваційну й предметно-змістовну.

Успіх такої лекції залежить від мети, яку ставить перед собою викладач та від готовності студентів брати участь у вирішені виробничої ситуації.

Як зазначили колеги, викладач Ситник С.Г. змогла вдало поетапно і поступово ввести студентів в атмосферу самостійного пошуку й розв'язання виробничої ситуації, що сприяло формуванню пізнавального інтересу та розвитку професійних якостей у студентів.

Переглядів: 183 | Додав: mivan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Ананьївський коледж
Безкоштовний хостинг uCoz